Lokalna reklama w Internecie
Ostatnimi czasy wiele mówi się o targetowaniu reklamy wyłącznie na rynek lokalny. Jest to oferta skierowana do specyficznych firm, które działają w zawężonym rejonie.
Niedawno pisałem o pay-per-call w Polsce - czyli emitowaniu reklam w oparciu o wygenerowane kontakty telefoniczne. W połączeniu z targetowaniem na lokalny rynek daje to ciekawe możliwości.
Świetny przykład reklam lokalnych można spotkać na mapach Google (czy to w serwisie online czy w programie Google Earth). Szperamy po globie, oddalamy, przybliżamy, i widzimy - choćby na pustyni - reklamę Maxima. Jak widać, jest to bardzo nowatorskie rozwiązanie, ale świetnie się sprawdzające.
Zapraszam do przeczytania artykułu w BusinessWeek: Search That Works - How local search engine advertising can help you find the customers you really want.
UPDATE:
W blogu Alexa znalazłem link do artykułu w serwisie Bloomberg.com na temat testu reklamy mobilnej. Jest to kolejny przykład bardzo nowatorskiej i bardzo skutecznej reklamy lokalnej.
2 Comments:
Google zrobiło wczoraj następny krok, tym razem udostępniając w Google Maps szczegółowe mapy Europy. Piszę o tym w http://alexba.com/2006-04-26/internet-media-marketing/google-maps-szczegolowe-mapy-krajow-europejskich/
Pozdrawiam
Alex
Dziękuję za ciekawą informację.
Pozdrawiam
Prześlij komentarz
<< Home