Przeszukaj zaufane e-biznesowe strony:

niedziela, kwietnia 09, 2006

Pożycz klientowi produkt

Polscy internauci mają okazję uczestniczyć w unikatowym w skali Europy pomyśle promocyjnym. Jako jedyni na kontynencie nie muszą kupować kamerek internetowych, by wypróbować video-rozmowy w Sieci.

Pomysłodawcą projektu CAMmunity.pl realizowanego dla Logitech Poland jest wrocławska agencja marketingowa Grupa Delta. Dzięki akcji każdy internauta ma możliwość bezpłatnie wypożyczyć kamerkę internetową.

Wystarczy zarejestrować się na witrynie www.cammunity.pl oraz odpowiedzieć na proste pytanie. Akcja samplingu ma na celu przekonanie internautów do korzystania z kamerek internetowych oraz zaoferowanie im możliwości wypróbowania na własnej skórze, jak wygląda prowadzenie video-rozmów.
Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie. Występuje tutaj element marketingu wirusowego i wzrasta zaufanie do marki.
Logitech i jego "jazdy próbne"

Google