Przeszukaj zaufane e-biznesowe strony:

czwartek, lipca 07, 2005

Technologie Mobilne 2005 - Fotoreportaż

27 czerwca 2005 roku tradycyjnie w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych odbyło się kolejne seminarium z cyklu "TMT Executive Seminar" pt. "Technologie Mobilne w Biznesie 2005". W trakcie prelekcji oraz demonstracji przedstawione zostały mobilne usługi multimedialne, rozwiązania usprawniające pracę zdalną, a także wspierające marketing i sprzedaż.


Jakub Połeć jako przykłady rozwiązań mobilnych w sieci ERA podaje "Granie na Czekanie" (usługa typu "Call Ring Back Tone", która od premiery w maju 2005 zgromadziła ok. 150 tys. użytkowników) i MP3 Omnix (pobieranie pełnych utworów muzycznych na telefony komórkowe wyposażone w system operacyjny Symbian).
Strona 1

Piotr Szostak z firmy Comntica mówił o zjawisku "participation TV", czyli angażowaniu widza w program.
Strona 2

Gościem specjalnym czerwcowego "TMT Executive Seminar" był Wolfgang Weiss, Marketing Manager Central Europe w palmOne Germany GmbH. Prezentując opinie klientów palmOne z Niemiec i innych krajów Wolfgang Weiss wskazał na dotykające większośc z nas zjawisko przytłoczenia dużą ilością e-maili po powrocie do biura z podróży, czy szeregu spotkań poza biurem. Smartphony takie jak Treo 650 pozwalają zapanować nad przychodzącą pocztą podczas podróży, dojazdów, przerw w spotkaniach itd.
Strona 3

Paweł Laskowski z firmy Comtica przedstawił studium przypadku wdrożenia rozwiązania Billboard Management System (opartego na Comtica Mobile Framework), który pozwala na zarządzanie projektami i obiegiem informacji w firmie reklamy zewnętrznej Ströer. Menedżerowie Ströera mogą nadzorować proces rozklejania plakatów, ponieważ pracownicy terenowi wykonują zdjęcia każdego billboardu i przesyłają je przez GPRS za pomocą telefonu komórkowego z wbudowanym aparatem fotograficznym.
Strona 4


Urszula Kowalczyk mówiła o niekonsekwencji w klasycznej konstrukcji kampani reklamowych.
Do niedawna nie było zbyt wielu narzędzi pozwalających realizować skuteczne kampanie reklamowe w miejscu sprzedaży. Nowym trendem w "shopper marketing", czyli stymulacji sprzedaży wybranych produktów w miejscu sprzedaży, jest POS TV.
Strona 5

Przemysław Wojtkiewicz, reprezentujący PWPW Technologie Informatyczne, mówił o celach projektu SIM Easy Pay. Są to m.in. dostarczenie platformy umożliwiającej dokonywanie płatności bezgotówkowych za pomocą standardowych telefonów komórkowych, połączenie nowej platformy z istniejącymi sieciami sprzedaży EFTPOS i sklepami internetowymi, zapewnienie wysokich standardów bezpieczeństwa (mikroprocesor, wielopoziomowe szyfrowanie, podpis elektroniczny).
Strona 5


Przyznano także nagrody "TMT Mobile Awards 2005".
Kategoria "Produkt dla dużych przedsiębiorstw i korporacji":
Internetowy Serwis Konfiguracyjny (ISK) - produkt firmy DCS Computer Consultants Group Sp. z o.o.
Strona 6

Kategoria "Produkt dla małych i średnich przedsiębiorstw":
Hermes NG - produkt firmy Syriusz Sp. z o.o.
Strona 7

Kategoria "Produkt dla klientów indywidualnych":
AutoMapa - produkt firm GEOSYSTEMS Polska i Aqurat
Strona 8


Cały artykuł w serwisie BiznesNet.pl

Google